torsdag 1 oktober 2015

Bättre sent än aldrig...

Här var det inte flitigt med uppdateringar. Vad har vi gjort sen sist jag skrev (dvs februari) egentligen?

Vi har tävlat i lydnadsklass 1, vi har ställt ut, vi har varit på läger, gjort MT och så har vi framförallt börjat träna IPO! IPO't är riktigt roligt och jag känner att det är något som passar både Brutus och mig. Våran figge har satt som mål att vi ska tävla på boxer SM 2016, så vi får väl se om vi når detta mål. Med hans hjälp och engagemang så är det inte omöjligt!

I helgen som var gick Brutus sitt MT och kan numera titulera sig KORAD! Jag är jätte nöjd över hur han utförde sitt MT och det var faktiskt ingenting som han gjorde som gjorde mig förvånad eller förundrad. Nu tränar vi för fullt för att kunna debutera i appellen om mindre än 2 veckor. Jag hoppas verkligen det går vägen för jisses vad vi legat i hårdträning. Nedan är en film på Brutus MT för de som är intresserade.




Och så lite IPO-träning i trädgården hos vår figge!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar