onsdag 19 december 2012

Malmö Int. 2013

Brutus 2 månader och 3 veckor gammal.

Brutus 7 månader och 3 veckor gammal.
Så har domarlistan för Malmö Int. kommit ut. Det är samma domare som dömde Brutus sist jag ställde ut honom, så därför känner jag mig ännu mer peppad på att ställa ut honom igen för att se vad hon tycker om honom nu när han vuxit till sig lite. Dessutom gillar jag henne som domare, lugn och trevlig! Utställningen är ju inte först före i slutet på mars, så han hinner säkerligen bli ännu mer proportionerlig tills dess. Sist tyckte hon ju att han såg lovande ut (fick HP) men att han för tillfället hade växt ifrån sig själv.  Jag hoppas även han ska hinna få lite större bröst (!) innan utställningen.  Så nu får man även skaffa sig medlemskap i skk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar