måndag 25 februari 2013

Komsi komsi våren!

Idag köpte husse med en väggkalender hem.
Den fylldes snabbt på!
Om en månad åker vi på kennelläger över påskhelgen (om vi får tag i en bil vi kan låna, hoppas!).
Veckan innan det ska Brutus ställas ut på Malmös Internationella hundutställning.
Helgen efter kennellägret börjar Brutus och jag på tävlingslydnadskurs på en annan brukshundsklubb.
Ska bli så kul och jag hoppas jag blir mer nöjd med den här.
Nu när jag har bytt jobb så behöver jag inte bli begränsad till att bara kunna gå kurser på helger.
Jag har även anmält Brutus till MH den 25 maj i Landskrona med kennel fribox.
På tal om kennel fribox så var jag där igår och hälsade på Emmas fem små ljuvliga valpar!

Så nu får gärna vinter packa sin väska och dra, nu vill Brutus och jag ha vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar