fredag 19 december 2014

Nytt år, ny ålder nya titlar (?)

Om mindre än 2 veckor är 2014 slut. Mitt mål var att vi skulle tävla, och ja, det har vi ju faktiskt gjort även om det bara blev en gång. 2014 var året då den där bilen införskaffades och jag på riktigt kunde börja hålla på med träningen regelbundet. Tack vare det och tack vare Natalie, Sara och Elin (som jag är så jäkla glad att jag fått träffa och lära känna) så har träningen blivit regelbundet och bra. Vi stöttar, hjälper och peppar varandra och utan dessa träningskompisar tror jag inte att Brutus och jag hade kommit något vart.

Vi inleder år 2015 med att Brutus fyller 3 år den 2 januari. Jag har många mål inför det kommande året. Vi ska fortsätta att tävla i lydnadsklass 1 och vi ska även in på appellplanen (spår) där jag hoppas att vi även kan komma uppåt och bli godkända i lägre klass. Vi ska även göra MT någon gång och så hade jag tänkt röntga om hans höfter. Jag kommer även att fortsätta att ställa ut honom i den mån jag har tid och möjlighet. Sammanfattningsvis hoppas jag vi kan slänga på titlarna KORAD, SEUCH och  LP1. Inga drömmar är för stora, right? Utöver detta hoppas jag att min bästa vän får hålla sig frisk och kry så att han kan fortsätta att förgylla mitt liv. Vet inte vad jag skulle göra utan den här fina tomtenissen. Han är verkligen mitt allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar